Gwarancja na produkty RAVAK
Kupującemu przysługuje 2 lata gwarancji na zakupione produkty RAVAK. Okres gwarancji liczony jest od momentu otrzymania przez nabywcę produktów, oznaczony w karcie gwarancyjnej jako data zakupu lub uruchomienia produktu przez certyfikowaną jednostkę (jeśli zostanie zrealizowany w ciągu trzech dni od daty otrzymania produktu). Do okresu gwarancji nie wlicza się czasu od złożenia reklamacji do momentu odebrania produktu po naprawie gwarancyjnej.
Produkty RAVAK spełniają najwyższe wymagania dotyczące jakości, dlatego wybrane produkty objęte są
DARMOWĄ PRZEDŁUŻONA GWARNACJĄ!
Wanny
10 lat gwarancji na wszystkie wanny. Warunkiem przedłużonej gwarancji jest instalacja wanny zgodnie z instrukcją montażu na oryginalnym stelażu zalecanym do danego typu wanny przez RAVAK. Panele City & City Slim posiadają 5-letnią gwarancję.
Wannowe komplety opływowe objęte są 3-letnią gwarancją.
Kabiny prysznicowe, drzwi prysznicowe i parawany nawannowe z serii Supernova
Rozwiązanie techniczne AntiBlock (przesuwny system zamykania i otwierania drzwi) objęte jest 10 letnią gwarancją. Żywotność systemu AntiBlock została obliczona w testach na minimum 30 lat , tj. 1 000 000 otwarć.
Brodziki prysznicowe
Wszystkie brodziki prysznicowe z konglomeratu objęte są gwarancją 5 lat.
Na syfony oferujemy 3 lata gwarancji.
Odpływy liniowe i kratki
W przypadku odpływów liniowych zabudowane części mają 25 lat gwarancji, natomiast zdejmowane elementy odpływu liniowego nierdzewnego 3 lata.
Odpływ liniowy z tworzywa i kratka odpływowa objęte są 3-letnią gwarancją.
Umywalki
Wszystkie umywalki z konglomeratu objęte są gwarancją 5 lat. Umywalki ceramiczne cienkościenne (Slim) objęte 3 - letnią gwarancję.
Akcesoria do umywalek (korki i syfonu) mają gwarancję 3 lata.
Meble łazienkowe
Dla ceramicznych zlewów cienkościennych (Slim) zapewniamy 3 letnią gwarancję.
Baterie łazienkowe
Wszystkie baterie łazienkowe * (z wyjątkiem baterii z serii Suzan) objęte są gwarancją 5 lat, przy czym głowica ceramiczna jest testowana na minimalną żywotność 30 lat.
W przypadku baterii z serii Suzan gwarancją 5 lat objęta jest tylko głowica ceramiczna.
Kaseta baterii podtynkowej R-box posiada gwarancję 5 lat.
Akcesoria łazienkowe również objęte są 5-letnią gwarancją. Przedłużona – pięcioletnia - gwarancja nie obejmuje akcesorii do baterii.
* Warunkiem uzyskania 5-cio letniej gwarancji na baterie łazienkowe i głowice baterii łazienkowych jest zastosowanie filtra na wejściu wody do baterii lub na zaworach instalacyjnych, oraz użycie urządzenia do filtracji wody 100 - 300 μm na wejściu budynku. Maksymalne ciśnienienie wody 1 MPa.
WC i bidety
Na miski WC i bidety udzielamy 10-letniej gwarancji. Akcesoria sanitarne (deski i przyciski spłukujące) objęte są 3-letnią gwarancją.
WC moduły
Dla modułów WC i bidetowych (zabudowane części) udzielamy 10-letniej gwarancji. Elementy wymienne modułu mają 3 lata gwarancji.
Gwarancja nie obejmuje:
- wad wynikających z nieprofesjonalnej instalacji wykonanej niezgodnie z instrukcją montażu i przygotowaniem budowlanym
- wad spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem lub konserwacją, użyciem nieodpowiednich środków np. z dodatkiem piasku lub substancji ściernych
- uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych i wszystkich innych spowodowanych działaniem lub zaniechaniem działania przez użytkownika, np. pęknięcia, otarcia, zarysowania, wygięcia itp
- wad spowodowanych używaniem produktu poza obszarem łazienki w nieodpowiednich lub ekstremalnych warunkach (np. w saunie, na zewnątrz itp.)
- uszkodzeń wynikłych wskutek przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez użytkownika lub osoby trzecie
- celowego uszkodzenia produktu, w tym wadliwie wykonanych czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonywania, których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie
- elementów ulegających naturalnemu zużyciu, np.: uszczelki, elementy ślizgowe, itp.
- żarówek i bezpieczników w systemach oświetlenia łazienkowego
- wytrącania się osadów z wody np. „kamienia wodnego”
- wad, w przypadku których kupujący został pisemnie powiadomiony na piśmie i za które udzielono rabatu od ceny zakupu.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Reklamacje lub w Warunkach handlowych.
Karta gwarancyjna
Warunkiem gwarancji jest zachowana ważna karta gwarancyjna oraz czytelny dowód zakupu. Wraz z produktem otrzymasz niewypełnioną kartę gwarancyjną jeśli nie zostanie dołączona, dokumentem potwierdzającym gwarancję jest faktura.
Chętnie potwierdzimy kartę gwarancyjną w salonach firmowych RAVAK, wystarczy przedłożyć czytelny dokument zakupu lub jego kopie. Kartę gwarancyjną możesz również wysłać pocztą wraz z kopią dowodu zakupu na adresu:
RAVAK Polska S.A.
Ul. Radziejowicka 124, Kałęczyn
05-825 Grodzisk Mazowiecki
Potwierdzoną kartę gwarancyjną odeślemy na adres przez Ciebie wskazany.
Karty gwarancyjnej nie potwierdzamy natychmiast, dając Ci czas na skontrolowanie i przetestowanie produktu.
100% gwarancja zwrotu pieniędzy
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupionego produktu w naszym sklepie internetowym, odeślij go w ciągu 14 dni a my zwrócimy Ci pieniądze. Zobacz Warunki odstąpienia od umowy.