
Gwarancja na produkty RAVAK
Kupującemu przysługuje 2 lata gwarancji na zakupione produkty RAVAK. Okres gwarancji liczony jest od momentu otrzymania przez nabywcę produktów, oznaczony w karcie gwarancyjnej jako data zakupu lub uruchomienia produktu przez certyfikowaną jednostkę (jeśli zostanie zrealizowany w ciągu trzech dni od daty otrzymania produktu). Do okresu gwarancji nie wlicza się czasu od złożenia reklamacji do momentu odebrania produktu po naprawie gwarancyjnej.
Produkty RAVAK spełniają najwyższe wymagania dotyczące jakości, dlatego na wybrane produkty Ravak obowiązuje przedłużona gwarancja.
Wanny
10 lat gwarancji na wszystkie wanny. Warunkiem przedłużonej gwarancji jest instalacja wanny zgodnie z instrukcją montażu na oryginalnym stelażu zalecanym do danego typu wanny przez RAVAK.
Umywalki
5 lat gwarancji na wszystkie umywalki.
WC i bidety
Na miski WC i bidety udzielamy 5-letniej gwarancji.
WC moduły
Dla modułów WC i bidetowych (zabudowane części) udzielamy 10-letniej gwarancji. Elementy wymienne modułu mają 3 lata gwarancji.
Gwarancja nie obejmuje:
- wad wynikających z nieprofesjonalnej instalacji wykonanej niezgodnie z instrukcją montażu i przygotowaniem budowlanym
- wad spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem lub konserwacją, użyciem nieodpowiednich środków np. z dodatkiem piasku lub substancji ściernych
- uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych i wszystkich innych spowodowanych działaniem lub zaniechaniem działania przez użytkownika, np. pęknięcia, otarcia, zarysowania, wygięcia itp
- wad spowodowanych używaniem produktu poza obszarem łazienki w nieodpowiednich lub ekstremalnych warunkach (np. w saunie, na zewnątrz itp.)
- uszkodzeń wynikłych wskutek przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez użytkownika lub osoby trzecie
- celowego uszkodzenia produktu, w tym wadliwie wykonanych czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonywania, których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie
- elementów ulegających naturalnemu zużyciu, np.: uszczelki, elementy ślizgowe, itp.
- żarówek i bezpieczników w systemach oświetlenia łazienkowego
- wytrącania się osadów z wody np. „kamienia wodnego”
- wad, w przypadku których kupujący został pisemnie powiadomiony na piśmie i za które udzielono rabatu od ceny zakupu.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Reklamacje lub w Warunkach handlowych.
Karta gwarancyjna
Warunkiem gwarancji jest zachowana ważna karta gwarancyjna oraz czytelny dowód zakupu. Wraz z produktem otrzymasz niewypełnioną kartę gwarancyjną jeśli nie zostanie dołączona, dokumentem potwierdzającym gwarancję jest faktura.
Chętnie potwierdzimy kartę gwarancyjną w salonach firmowych RAVAK, wystarczy przedłożyć czytelny dokument zakupu lub jego kopie. Kartę gwarancyjną możesz również wysłać pocztą wraz z kopią dowodu zakupu na adresu:
RAVAK Polska S.A.
Ul. Radziejowicka 124, Kałęczyn
05-825 Grodzisk Mazowiecki
Potwierdzoną kartę gwarancyjną odeślemy na adres przez Ciebie wskazany.
Karty gwarancyjnej nie potwierdzamy natychmiast, dając Ci czas na skontrolowanie i przetestowanie produktu.
100% gwarancja zwrotu pieniędzy
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupionego produktu w naszym sklepie internetowym, odeślij go w ciągu 14 dni a my zwrócimy Ci pieniądze. Zobacz Warunki odstąpienia od umowy.